М’який контейнер (МК), забезпечений стропами. Популярна, через мінімальне співвідношення маси тари і вантажу та зручності доставки в незаповненому вигляді, сучасна транспортна тара для великих вантажів. Являє собою великий мішок, частіше прямокутного перетину, з поліпропіленової, капронової УФ-модернізованої або прогумованої тканини, забезпечений часто жорсткої стінкою або каркасом.
Діляться по оборотності тари: МКР – разові; МКС – використовувані в декількох циклах; МКО – оборотні (необмежено заповнюються); по місткості (від 300 до 1500 л);
вантажопідйомності (від 0,4 до 2 т). Окремі виробники пропонують тару місткістю до 13000 л і вантажопідйомністю до 14 т. Виготовляються з одного або декількох шарів матеріалу. Різняться за конструкцією і числу строп (1, 2, 4), за наявністю (чи відсутністю), розміщення та конструкції закривають тару елементів і каркаса.
Є бігбегі з жорсткою стінкою. Призначені для пакування різних насипних вантажів: сипучих і кускових і штучних. Завдяки наявності замикаючих пристроїв, строп і каркаса вантажі в бігбегах легко перевантажуються і переміщуються будь-яким видом транспорту. Деякі дослідники вважають бавовняні мішки невеликої вантажопідйомності, забезпечені стропами, виготовлені компанією «ТайоКожіо» (TayoKogioCo., Японія) в 1919 році, першими бігбегамі, інші – тільки їх прототипом. Поширення тари почалося в 1960-х … 70-х роках, коли вони стали виготовлятися з полімерних тканин, і їх вантажопідйомність зросла. Масове виробництво бігбегов почалося з кінця 70-х років. У ці ж роки вони стали виготовлятися і у нас в країні.
По материалам: www.upakovano.ru